نکات مهم ساختن لینک برای سئو سایت

شايد عنوان اين مقاله کمي عجيب باشد ! پس عنوان را ساده تر شرح مي دهم : چگونه در زمان ساخت لينک ها حواسمان باشد که لينک هاي بد و بي ارزش نسازيم تا وارد سئو منفي (غيرقانوني) نشويم؟

اين مسئله بسيار مهم است.

من قبلا در اين مقاله به آموزش ساخت بهترين لينک ها پرداختم و همچنين در اين مقاله به ارزش کپي بک لينک رقبايتان براي بهبود وضعيت سئو سايت اشاره کردم.

حالا بايد به اشتباهاتي که گاهي از سوي برخي از افراد رخ مي دهد اشاره کنم و شما را از آن ها به شدت منع کنم.

بنابراين لطفا با دقت و تمرکز ادامه اين مقاله را مطالعه فرماييد :

– به اندازه لينک بسازيد ! اين طور نباشد که ناگهان شروع کنيد به ساخت ده ها لينک و ناگهان هم اين کار را رها کنيد.

رهرو آن نيست که گه تند و گهي خسته رود رهرو آن است که آهسته و پيوسته رود

کم کم شروع به ساخت لينک کنيد و اين کار را همواره ادامه دهيد.براي افزايش تعداد لينک ها بايد شرايط خاصي داشته باشيد که بعدا به آن اشاره خواهم کرد.لينک هايتان بايد از همه طريق و به همه صورت ساخته شود.يعني مثلا هم در شبکه هاي اجتماعي لينک بسازيد و هم در فروم ها ، هم follow بسازيد و هم nofollow

– در هنگام ساخت لينک ها به همان اندازه اي که لينک مي سازيد ، آن صفحه لينک شده را هم بروز کنيد.مثلا اگر روزي 50 لينک ارزشمند باکيفيت مي سازيد بايد حداقل 20 پست جديد و با کيفيت هم در سايت قرار دهيد. (اگر مي دانستيد اين مسئله چقدر ارزشمند است و چه تاثيري دارد همه اصول کاريتان را رها مي کرديد و فقط بر اين اساس کار مي کرديد!!!)

– تا مي توانيد از سايت هاي ساخت لينک گروهي چه به صورت رايگان و چه به صورت پولي استفاده نکنيد.اين سايت ها که در اروپا براي خود امپراطوري راه انداخته اند عموما از لينک هاي بي کيفيت استفاده مي کنند.مثلا طبق بررسي بنده اين شبکه هاي ساخت لينک که شبکه هاي کلاسيک هستند ترکيبي از لينک هاي زير را عرضه مي کنند :
وبلاگها
شبکه هاي اجتماعي
صفحات ويکي و …
بيشتر لينک هاي وبلاگها کيفيت محتوايي پاييني دارند و بيشتر دامنه ها تصادفي هستند و ارتباطي با بازاريابي اينترنتي ندارند.(و يا با موضوع مورد نظر شما)
همچنين در بين آنها تعداد کمي دامنه اجاره اي وجود دارد (دامنه هايي که فقط براي مدت کوتاهي است که بالا آمده اند) ، فقط براي تاکيد مضاعف بر اسپم بودن (که برخي از دامنه هاي اجاره اي داراي رنک بالاي اسپم هستند)
– از مخلوطي از لينک ها استفاده کنيد.يعني اين طور نباشد که فقط dofollow با رنک بالا بسازيد !
هم dofollow با رنک بالا بسازيد ، هم با رنک پايين و هم nofollow با رنک بالا
حتي بعضي وقت ها نياز است که از دامنه هاي بدون رنک اما با محتواي کاملا مشابه و با کيفيت لينک بگيريد.
منبع: newseo.ir