مراکز خرید گرجستان

مراکز خرید تفلیس

فروشگاه بزرگ کارفور:این فروشگاه بزرگ شعباتی در دیدی دیقومی و مجتمع کارواسلا در تفلیس دارد وسبد کالا وقیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز خرید گرجستان دارد .
فروشگاه بزرگ Good will : این فروشگاه نیز دارای شعبات مختلفی در گرجستان اسن ,بزرگترن ومعروف ترین شعبه آن در شهر تفلیس قرار دارد.این فروشگاه هم سبد کالایی کاملی دارد اما نسبت به فروشگاه کارفور قیمت های بالاتر ومشتری های کمتری دارد.
بازار بزرگ لیلو: این بازار بزرگ, نزدیک فرودگاه بین المللی تفلیس قرار دارد که همه جنس وکالایی درآن عرضه می شود از نظر قیمت هم بسیار مناسب است ,فقط تنها مشکل آن دور بودن سی کیلومتری از شهر تفلیس است.
مرکز خرید بزرگ واگزال: این مرکز خرید در میدان بزرگی به نام واگزال قرار دارد . د سترسی به این مرکز فروش از تمام نقاط شهر به وسیله اتوبوس ومترو و...امکان پذیر است. یکی از ایستگا های راه آهن تفلیس دراین فر وشگاه قرار دارد. امکان خرید اجناس مارک مانند لوتو وجو ردانو درا ین فروشگاه وجود دارد. این مارکنت بزرگ مجهز به امکاناتی چون سینما,باشگاه بولینگ وبیلیارد .............است. فست فود ورستوران های سنتی برای تست غذاهای گرجی در این فروشگاه موجود است. متوسط خرید از این فروشگاه به صورت روزانه سی هزار نفر است.



مراکز خرید باتومی:
مرکز خرید مسکو باتومی:عرضه کننده پوشاک با قیمت مناسب
آدرس:باتومی –خیابان 132پوشکینی
مرکز خرید بانی باتومی: عرضه کننده کیف وکفش وپوشاک زنانه ومردانه
آدرس:باتومی- خیابان مایا کووسکی- شماره 4
مرکزخرید چوروخی باتومی: عرضه انواع اجناس با قیمت مناسب
آدرس:باتومی-خیابان کوبالادزه-شماره 29