9 استراتژی حیاتی در تجارت الکترونیک

در اين مقاله به معرفي استراتژي هاي حياتي و کارآمد در تجارت الکترونيک خواهيم پرداخت و روش ها و اصولي که باعث موفقيت شما در کسب و کارتان ميشود را توضيح ميدهيم . توليد محتواي مناسب و آفر هاي فروش مهمترين آنها ميتواند باشد.

 

1) آيا ميدانيد مشتريان شما واقعا چه کساني هستند؟ زمان آن فرا رسيده است تا دريابيد . مشتريانتاان را شناسايي کنيد. و سعي کنيد محتويات سايت خود را به تک تک مشتريان خود آدرس بدهيد.

2) آيا در طراحي سايت خود بر محتوا و ساختار سايد خود تا کيد کرده ايد (نقاط قوت سايت خود را بصورت بارز مشخص کرده ايد)

3) آيا محتواي سايت شما واقعا براي مشتريان شما مفيد هست؟ محتواي شما بايد يا عملگرايانه يا اطلاعات مفيد و يا مباحث آموزشي مفيد باشد. آيا اين مطالب بايد براي اهداف خاصي تهيه شده است ؟ اگر مطالب شما مفيد نباشد مشتريان و يا دنبال کنندگان شما جدا خواهند شد. يک برنامه زمان بندي براي مقاله هاي خود درست کنيد، سعي کنيد از فروش هاي ويژه و پيشنهاد هاي جذاب در سايت استفاده کنيد.

4) آيا کمپاني شما و کارمندانتان در انجام فعاليت هاي آنلاين مهارت و توانايي لازم را دارد. و آيا طرف مقابل شما در پاسخ دادن به شما چقدر مهارت دارد. با الگوريتم مرغ زرين بال (hummingbird) گوگل همراه باشيد

5) آيا صفحه ي بلاگ در سايت شما قرار داده شده است. اگر وجود ندارد بايد بدانيد که مهمترين و موثرترين ابزار جذب مشتريان خود را از دست داده ايد. با محتواي صرفا تبليغاتي بازديد کنندگان را از خود دور خواهيد کرد ، اما بجاي اين کار ميتوانيد با محتواي قوي عامل جذب بازديد کنندگان خود باشيد. دانش را به انتشار بزاريد و اعتماد جلب کنيد.

بازاريابي محتوا

6) آيا از هنرها و علم سئو و بهينه سازي سايت در وب سايت خود استفاده کرده ايد؟ جستجوي واقعي نام شما توسط موتور هاي جستجو که بتواند براي شما موفقيت به ارمغان بياورد ناشي از چشم انداز صحيح شما ميباشد. دوري از شبکه هاي اجتماعي و بهينه سازي سايت شما را به مشکل خواهد انداخت.

7) شما به شبکه هاي اجتماعي به عنوان يک کار شبکه اي نگاه ميکنيد؟ معمولا انسان ها تمايل دارند با افرادي که آن ها را ميشناسند معاملات خود را انجام دهند. اعتماد يعني پذيرفتن ابزار شبکه هاي اجتماعي براي ارتباط با افراد ديگر، زيرا آنها بينندگان مطالب شما هستند.

8) آيا آفر(پيشنهاد هاي جذاب) که مربوط به اهداف شما باشد را ايجاد کرده ايد؟ جويندگان يابندگان هستند. در فروش خود سطوح مختلفي را در نظر بگيريد تا افراد مختلفي بتواند از شما خريد کنند. هر آفر ميتواند به مشتريان شما اضافه کند.

9) چشمان خود را از آناليز اطلاعات خود بر نداريد. آناليز داده ها و اطلاعات و تراکنش هايي که در سايت شمات اتفاق مي افتد، ميتواند اطلاعات بسيار مفيدي در مورد تعداد بازديد کنندگان سايت ، محبوب ترين صفحات سايت شما يا نرخ تبديل بازديد کنندگان شما به مشتريانتان به شما ارائه کند. و يا ميزان روند سايت شما در مقابل تغييرات الگوريتم هاي موتور هاي جستجو را به شما نشان دهد. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ