آموزش افزایش رنک در گوگل برای همیشه

گام #1 : بهينه‌سازي اعتبار مبتني بر صفحه

در اينجا چگونگي ايجاد اعتبار ، مبتني بر صفحه براي سايتتان شرح داده ميشود.

لينک دادن به سايت‌هاي دلخواه : من مي‌ دانم که شما سايت‌ هاي ضعيف با جايگاه ويژه را، در گوگل ديده ايد.
آيا تا به حال توجه کرده ايد که آنها هرگز به ساير سايت‌ ها لينک نميدهند؟

مي‌توانيد بگوييد که اين علامت خطر است؟

اما سايت‌هاي واقعي، مثل The Huffington Post يا NYTimes.com : به سايت‌هاي ديگر، از راست و چپ لينک مي‌دهند.

شما هم بايد همين کار را کنيد. لينک دادن به ساير سايت‌ها يک استراتژي سئو سايت است.

بخاطر داشته باشيد که سايت‌هايي که شما به آن لينک مي‌دهيد روي ساييتان اثر گذار هستند … (اين را نگفتم که همين الان بدون خواندن ادامه اين پست و بررسي سايت هايي که مي خواهيد به آن ها لينک بدهيد ، برويد و کلي لينک در سايتتان بسازيد … )

Privacy Policy, Terms : مطمئن شويد که سايتتان داراي Privacy Police و يا قوانين جامع و کامل باشد. صفحات “خسته‌کننده‌اي” داريم که گوگل به آنها توجه مي‌کند.
Bounces و سايت‌هاي بلاک‌شده: گوگل تأييد کرده است که تعامل کاربر يک فاکتور رنکينگ است. آنها حتي تا آنجا پيش رفتند که تعداد کاربرهاي Chromeي که سايتتان را بلاک کنند، را در نظر مي‌گيرند ، پس بايد تا آنجا که مي توانيد سعي کنيد ميزان کسل کنندگي سايت شما و يا همان بي ارزش بودن محتوايتان براي کاربران را کم کنيد
آيا شما مي‌توانيد تصور کنيد که چقدر يک سايت مي‌تواند براي مردم مشکوک باشد که اقدام به بلاک کردن واقعي آن کنند ؟!!
و مشابه آنچه گفته شد براي سايت‌هايِ با نرخ bounce بالا برقرار است : اگر سايت شما ارائه‌ دهنده‌ي اطلاعات ارزشمندي باشد، چرا بايد مردم بايد بلافاصله بعد از باز شدن ، آن را ببند و ديگر به آن سر نزنند ؟!!
منابع و مراجع: فهرستي از منابع و مراجع را در پايان متنتان بياوريد. اين به گوگل نشون ميدهد که محتواي شما بخوبي مورد پژوهش قرار گرفته است (و بنابراين مجاز است).
گام #2 : اندازه مهم است : چطور مثل يک برند بزرگ به نظر بياييم؟؟
گوگل اخيراً روي برند ها خيلي حساس شده است.

چگونه شما مي‌تونيد کاري کنيد که شبيه برندي بزرگ به نظر بيايد؟

ساده است. سيگنال‌هاي برند بسازيد.

به ياد داشته باشيد: گوگل فقط يک ماشين رنکينگ سايت است (معروف به الگوريتم.اين يعني اينکه گوگل فقط يک ربات است که به سايت ها رنک مي دهد.

او متوجه نمي شود که Pepsi يک برند است چون سال گذشته در رقابت تجاري ساليانه ديده شده است! درواقع گوگل نگاه مي‌کند که کدام برند ها براي سيگنال‌ هاي برند ظاهر مي‌شوند و به اين ترتيب آنها را شناسايي مي‌کند.

گوگل به برندها اعتماد دارد و آنها را جدي مي‌گيرد.

در ذيل، آنچه Schmidt Google CEO Eric در مورد برندها ميگويد آورده شده است:

” برندها راه حل‌ا هستند، نه مشکل … برندها چگونگي نجات شما از دردسرهايي که درست کرده ايد را نشان مي‌دهند”

در زير چگونگي نجات از اين دردسرها و شباهت پيدا کردن به يک برند بزرگ را بصورت گام به گام مي‌آوريم:

دامنه‌هاي برند‌شده / نام سايت: دامنه‌هاي با تطابق عبارتي کامل را فراموش کنيد. آپديت EMD اين موضوع را شفاف ساخته است که نيازي به کاربرد دامنه‌هاي باتطابق کامل نيست. بجاي MostComfortableMaleThongsX.com، برويد سراغ ComfyThongs.com.
بکارگيري يک دامنه‌ي برندشده‌ي متغير، اين پيام را مي‌فرستد که شما برندي يکتا هستيد … نه يکي از بازنده‌هاي سئو که سعي دارد با يک کلمه‌ي کليدي رنکينگش را بالا ببرد.(نکند فکر کرديد مي شود گوگل را گول زد؟!!!!)

همه‌چيز در مورد صفحه‌ي Us : محتواي صفحتان را کم نکنيد.
برندهاي واقعي محتواي حجيم و کاملي در مورد شرکتشان، مأموريتشان، وضعيتشان و غيره دارند. يک مرکز اطلاعات خصوصي الکترونيکي درباره صفحه‌ي us بسازيد و در آن داستانتان را بگوييد.(من در اين سايت هميشه در خدمت شما هستم و منتظر سوالات شما مي مانم.اگر کاري داريد کافيست بپرسيد! )

اکانت‌هاي فعال شبکه هاي اجتماعي: همه‌ي برندهاي بزرگ در شبکه هاي اجتماعي، مانند فيسبوک، Linked in، Pinterest و محيط‌هاي مشابه بسيار فعال هستند. حتي اگر شما سايت کوچکي را راه اندازي مي‌ کنيد، اجازه بدهيد که اکانت‌هاي اجتماعيتان (به خصوص لينکد اين) تکاني بخورند.
نام سايت = کلمه‌ي کليدي: مردم در جستجوي برندها هستند، اين برندها خواه مي‌توانند ايده باشند، خواه YouTube و يا John Deer. همانطور که مي‌دانيد گوگل شما را يک برند در نظر مي‌گيرد هنگامي که لينک‌ سايت‌هايي مثل آنچه در پايين مي آيد را داشته باشيد:
آموزش افزايش رنک,افزايش رنک در گوگل,تماس با ما در سئو

لينک‌ سايت‌ ها زماني ظاهر مي‌شوند که شما اقدام به ساخت backlinkهاي خيلي زياد کرده و سپس مردم براي برند شما در گوگل جستجو انجام دهند.

علاوه بر ساخت سايتي با کيفيت ، در اينجا سه روش ديگر براي برگرداندن اسم سايتتان در داخل کلمه‌ي کليدي برند شده گفته مي‌شود :

از پروکسي‌هاي محتلف استفاده کنيد، اسم سايتتان را در داخل گوگل تايپ کنيد، و روي سايتتان در نتايج کليک کنيد.
از مردم در انجمن ها ، شبکه هاي اجتماعي و يا سيستمهايي مثل تلگرام کمک بگيريد تا براي اسم سايتتان جستجو کرده و روي اسم سايتتان در نتايج کليک کنيد.
اسم سايتتان را چند بار در ويدئوهاي YouTube بگوييد تا بازديدکنندگان آن را در داخل گوگل تايپ کنند (معمولاًسايت‌ هاي من چند هفته بعد از استفاده از اين تکنيک توسط لينک‌ سايت‌ ها مورد استفاده‌ي بسيار قرار مي‌گيرند).
Anchor text اسم برند: طبيعتاً مردم به برندهايي با anchor text اسم برند لينک مي‌دهند. بنابراين اگر سايت شما bia2music.com هست، بهتر است که شما چند لينک با anchor text بصورت “bia 2 music” بدهيد.
گام #3 : اطلاعات موثق از دامنه
آيا مي‌دانيد که گوگل يک ثبت‌ کننده‌ي دامنه است؟
ولي آنها دامنه‌ها را نمي‌ فروشند.
موضوع عجيبي است!
علت اين است که ميخواهند روي اطلاعات whois شما جاسوسي کنند و با اينکار ممکن است به دردسر بيفتند. همانطور که ميدانيد ، زماني که شما يک ثبت‌کننده‌ي مورد تأييد ICANN هستيد مي‌توانيد اطلاعات whois را در تمام مدت روز چک کنيد.
در اينجا کارهايي را که شما مي‌توانيد انجام بدهيد تا اعتبار بيشتري از اطلاعات دامنه‌ تان به دست بياوريد آورده مي‌شود:
دامنه‌ تان را براي مدت بيش از دو سال ثبت کنيد: گوگل مي‌خواهد ببيند که شما دامنه‌ تان را براي مدت طولاني حفظ کرده‌ايد يا نه. اگر چه اثر ثبت دامنه در سئو تا زمان مرگ وجود دارد، ولي با اينحال چيزي است که احتمالاً نمي‌ تواند به شما آسيب بزند و حتي ممکن است به کمک شما نيز بيايد… بنابراين دنبال آن برويد.
دامنه‌ تان را عمومي کنيد: هيچ کمپاني واقعي، whois خصوصي ندارد (اگر باور نداريد امتحان کنيد). اطمينان حاصل کنيد که آدرس واقعي باشد.
اطلاعات whois را روي صفحه‌ي contact us قرار بدهيد: براي اينکه واقعاً به گوگل نشان دهم که صداقت و شفافيت برايم مهم است، من هميشه تلفن و آدرس شناسايي دامنه ام را روي صفحه‌ي contact ام قرار ميدم. اين هم يک سيگنال برند است. پست کردن آدرستان به گوگل ميگويد که شما در جايي “دفتر” داريد (حتي اگه دفترتان زيرزمين خانه مادرتان باشد).
اين به تنهايي ممکن است که چيز کوچيکي به نظر بيايد، ولي به آن اينگونه نگاه کنيد:

کدوم سايت به نظر شما قابل اعتمادتر به نظر مي آيد؟

سايتي با whois خصوصي و فاقد صفحه‌ي contact که در سه ماه منقضي ميشود … يا سايتي با آدرسي واقعي و شماره تلفني که با اطلاعات contact رسمي سايتشان مطابقت دارد … و بيش از 5 سال با انقضاء دامنه فاصله دارد؟

به اين مسئله فکر کنيد.

گام #4 : لينک‌هاي مطمئن

مثل هر چيزي در دنياي گوگل، به گردش حول لينک‌ها اعتماد کنيد.

و آنها اين را بر اساس نسخه سئو از Six Degrees of Kevin Bacon انجام مي‌دهند.

اعتباري که شما از ساير سايت‌ ها به دست مي‌آوريد اغلب به درجه اعتبار معروف است.

 

اساساً، گروهي از دسته سايت هاي بسيار مطمئن داريم، مثل .govs، .edus، CNN.com، DMOZ و غيره.

بسياري از سايت‌ هاي مطمئن اينترنت لينک‌ هايي را مستقيماً از اين سايت‌ ها مي‌گيرند.

با اينحال، شما مي‌تونيد مقداري از آن اعتبار را با گرفتن لينک‌ ها از سايت‌ هايي به دست بياوريد که داراي لينک‌هايي از اين دسته هستند.

يا از روش ديگه‌اي استفاده کنيد:

newseo.ir—–> سايت شما = بهترين سناريو

newseo.ir—–> يک سايت ديگر —–> سايت شما = بد نيست

newseo.ir—–> يک سايت ديگر —–> —-> يک سايت ديگر —-> —-> يک سايت ديگر —-> —-> يک سايت ديگر —-> —-> يک سايت ديگر —-> —-> يک سايت ديگر —-> —-> يک سايت ديگر —-> سايت شما = خوب نيست

بنابراين هميشه بهتر است که قبل از اينکه براي گرفتن لينک از پروفايل لينک سايت ديگر وقت بذاريد، به خود پروفايل لينک سايت نگاه بيندازيد.

لطفا توجه داشته باشيد که PR همه‌ي داستان را به شما نميگويد.

فرض کنيد که دو تا سايت داريد که براي گرفتن لينک از آنها، به آنها نگاه مي اندازيد:

سايت A : PR3، 1 لينک از MIT.edu و 1 لينک از CNN.com

سايت B : PR5، تعداد زيادي کامنت‌بلاگ و لينک‌ هاي شبکه‌ بلاگ

من خودم شخصاً لينکي را از سايت A هر روز هفته مي‌گيرم… اگرچه PR کمتري دارد.

سايت‌هايي که بسياري از لينک‌ها را مستقيماً از .govs، .edus و غيره ميگيرند رنکينگ بهتري داشته و در برابر آپديت‌ها مقاوم‌ تر هستند.

به عبارت ديگر، شما خواهان لينک دادن سايت‌ هايي به خود هستيد که بسيار مورد اعتماد باشند.

گام #5 : بک لينک هاي سايت Google News

از ديد گوگل، سايت‌هاي مورد قبول Google News جزء مورد اعتمادترين سايت‌هاي اينترنت هستند.

به اين فکر کنيد: سايت‌هاي news بايستي قابل اعتماد باشند.

اگه شما “بهترين rapper همه‌ي زمان‌ ها” را جستجو کنيد، ممکن است که فهرست ان شامل “شخصي با بستني وانيلي” هم باشد.

ولي news sites در استاندارد بالاتري نگه داشته مي‌شوند زيرا محتواي آن‌ ها بايد دقيق باشد.
اگر آن‌ها نوشته‌اي را با عنوان: “جاستين بيبر رئيس‌جمهور اکوادور را انتخاب کرد” پست کنند، بهتر است که درست باشد!
براي اينکه Google News سايتي را دربر بگيرد، بايستي آن سايت قبل از شمول، مورد بازديدهاي دستي بسيار قرار بگيرد.

اين به آن‌ها از ديد (گوگل) مقدار زيادي اعتماد مي‌بخشد.
موضوع اين است که، گرفتن يک لينک واقعي از سايت مورد قبول Google News آسان نيست. شما بايستي براي آن هفته‌ها زمان بگذاريد تا لينکتان را بگيريد. اما اين لينکي است که ميتواند زندگي شما را تغيير بدهد.
اين مقاله ترجمه اي از چند مقاله در زمينه آموزش سئو بود به همراه تجربيات اختصاصي خودم که به بهترين شکل سعي کردم آن را به شما انتقال دهم. 

منبع: newseo.ir